Giveaway hos meg!



Da kan jeg endelig invitere dere alle til å bli med i en uhøytidelig konkurranse her på bloggen min!
Jeg har lenge lurt på hva premien skulle være. Svaret fant jeg da jeg spurte meg selv: hva ville jeg selv blitt mest glad for å vinne? Hva er "typisk meg"?
Så, kjære venner: gjennom denne giveaway'en kan dere vinne nydelig kaffe fra BENK kaffebar og deilig sjokolade fra Sjokoladepikene!
Vinneren får selv velge mellom de ulike deilige kaffesortene BENK har og velger også om det skal være kaffebønner eller kvernet kaffe. Sjokoladen velger jeg ut og jeg lover at jeg skal være både raus og kreativ.
Målet med giveawayen er å få flere følgere til bloggen min og dersom dette går riktig bra så vanker det fort flere premier fra BENK.

Her kommer reglene for hvordan du kan delta:
-Bli følger av bloggen min via blogspot (1 LODD)
-Bli følger av bloggen min via bloglovin' (1 LODD)
-Bli følger av bloggen min via facebook (1 LODD)
-Link til giveaway'en min på bloggen din eller på Facebook (2 LODD)

Du kan altså tjene hele 5 lodd tilsammen! Legg igjen en kommentar her på innlegget mitt dersom du ønsker å delta og skriv hvor mange lodd du tar. (skulle det bli krøll med kommenteringen så kontakt meg via mail her). Link til å følge via blogspot/Google, bloglovin' og facebook ligger på høyresiden av bloggen min eller ved å klikke på linkene.
Jeg trekker vinneren (eventuelt flere vinnere dersom det blir stor oppslutning)
MANDAG 10. MAI!

32 kommentarer:

  1. 1 lodd her, takk :-) H-Con

    SvarSlett
  2. Full pott her! :D

    Følger bloggen via blogspot, bloglovin og face

    http://atinybitofthea.blogspot.com/2010/04/vinneren-far-selv-velge-mellom-de-ulike.html

    SvarSlett
  3. La meg til som følger via Blogspot. 1 lodd til meg :oD

    SvarSlett
  4. Da trakk jeg to lodd og håper på det beste:)

    SvarSlett
  5. Hyggelig at du ville delta i min Give Away:)
    Jeg tar 2 lodd!
    Ønsker deg en god helg:)

    SvarSlett
  6. da er det tre lodd på meg.følger viaf.b.og legger linker via f,b.

    SvarSlett
  7. Følger på Blogspot
    Lagt link på Facebook
    =2 lodd

    Kunne fått ett lodd til hvis jeg bare visste hvordan jeg fulgte på Facebook.....

    SvarSlett
  8. Herlig giveaway som jeg må prøve lykken i. 4 lodd her - alt unntatt bloglovin :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. trur eg fikk til et lodd til

    SvarSlett
  10. Jeg tar et lodd og krysser fingrene!! :-)

    SvarSlett
  11. Jeg blir med og tar 4 lodd :) Alt utenom facebook (skjønte nemlig ikke hvordan det greiene der fungerte :P)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Witam :)

    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    SvarSlett
  14. sa noen sjokolade? Og kaffe?!

    jeg følger deg gjennom blogspot og bloglovin', og så trodde jeg at jeg fulgte deg gjennom facebook men jeg er søren ikke sikker på om det rett, så to lodd til meg. Eller tre. hehe.

    Letteste ville vært hvis du bare sendte kaffen og sjokoladen direkte til meg!

    SvarSlett
  15. Så fin blogg du har. Jeg forstår ikke helt hva som er hva, men jeg melder meg i allefall som følger av bloggen din. Ble følger nr. 23. Har ikke egen blogg, men legger igjen mailadressa mi og håper på vinnerlykke.

    1 lodd, tror jeg.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  17. Jeg tar rett og slett 5 lodd ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  18. Så morro! 3 lodd til meg :)

    Katrine

    SvarSlett
  19. Oj, morro morro! Sikrer meg 4 lodd, jeg da. :)

    SvarSlett
  20. Da prøver jeg lykken med 2 lodd, husk å gi beskjed til giveaway bloggen også;)
    http://giveawaybloggen.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. Jeg tar 2 lodd :) linker til giveawayen din også blir jeg en følger :)

    SvarSlett
  22. Følger på blogspot og linker deg,skal prøve meg på facebook også om jeg får det til...
    Så 3 eller 4 da på meg!!
    KLemmer i vei og håper på skjokolade på meg!!
    Har en give away hos meg om du vil være med!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  23. Jag är gärna med på din utlottning, har blivit följare och har länkat i min sidebar, så jag tar två lotter och hoppas på tur!

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med! :) følger alle plassene - blir 3 lodd, da :)

    SvarSlett
  25. Såå spennende premie da:):)

    Blir gjerne med og legger meg til som følger av den fine bloggen din:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  26. Jeg følger på blogspot, så da blir det vel ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  27. Hei og hopp!
    1 lodd til meg!
    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  28. Fire lodd på meg.
    Følger her og på bloglovin.
    http://kiaya.blogg.no/1272994821_giveaway_hos_maritpar.html

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med, og tar 1 lodd! :o)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥