Dette får du IKKE av meg!

Selv om jeg er relativt fersk som blogger så har jeg allerede gjort meg opp noen tanker om hva jeg liker og blogge om. I den sammenheng har jeg også tenkt en del på hva som ikke føles naturlig å skrive om på min blogg.
Så, dette vil jeg aldri skrive om på min blogg:
Ekteskapsproblemer
Informasjon om jobb
Slanking
Hekling, sying og strikking (rett og slett fordi jeg ikke kan det, elsker det ellers)
Katter (liker jeg bare ikke, sorry...)
Generell drittslenging om menn som ikke gjør nok hjemme
Drittpreik om invandrere (er jo selv gift med en så...)
Detaljert info om hvem meg og mine er...

Så sånn er det, mulig jeg er kjip men jeg vet hvem jeg er ;)

4 kommentarer:

  1. Syns det var fornuftig:)Klem i fleng fra Slæsh(maria)

    SvarSlett
  2. Fornuftig! Veldig enig :) ikke glem økonomi! Lært at pappa at det er privat ;)

    SvarSlett
  3. Eyyy, og jeg som håpet på juicy opplysninger om dine ekteskapsproblemer! Knis...

    Fornuftig du!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥