Shopping i Århus!

Sist helg var meg og mannen i Århus sammen med et vennepar. Skikkelig luksus med shoppingpenger på konto, nice hotell, konsert fredag kveld og barnefri! Det hører med til historien at barna fikk omgangssyken mens vi var borte og at vi to gamle har det nå...
Jeg fikk handlet en haug med klær, noe jeg er utrolig fornøyd med! Listen ser slik ut:
- 2 skjerf
-3 par øredobber
-Lekker vårjakke
-6 tunikaer
-2 tights
-Tv serien Nynne på dvd, musikk, undertøy, sminke, stæsj-alt mulig!


Kule trehester fra Søstrene Grene. På ryggen kan man sette i stearinlys


Gaveposer og handlenett med babushka-dukker- også fra Søstrene Grene


Stoort deilig skjerf fra Bestseller. Tunikaen er i tynn ull og er fra Vila. Den er kanongod å ha på seg med tighte ribbestrikkede armer. På ryggen er det knapper nedover.


Fantastisk skjerf fra Pieces! Får ikke nok av det!
Øredobbene er fra Nora Norway-elsker fargen!


Et par litt mindre øredobber fra Nora Norway


Parfyme fra DKNY, øredobber fra Pieces og tunika fra Bestseller. Denne tunikaen var utrolig herlig, kjøpte den også i mørk grått.

Gleder meg til vi skal ned igjen i mai!!

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått deg!

    SvarSlett
  2. jaaa :D århus er snadder shoppingby! men jeg rakk ikke Tiger da... snufs...

    SvarSlett
  3. De øredobbene var UTROLIG fine... Veldig like Cecilie Melli øredobber?! :)

    SvarSlett
  4. Ja veldig like Rebekka :) jeg var på jakt etter Cecilie Melli sine men Nora Norway kom meg i forkjøpet ;)

    SvarSlett
  5. Heisann :) Jeg lurte på en ting, de øredobbene fra Nora Norway, hvor mye kostet de? Har så lyst på sånne :)

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte øredobbene på danskebåten, der kostet de store 239kr og de mindre 159kr. Jeg vet at claire-butikkene selger dem-kanskje de har nettside der du kan finne pris?

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥