Derfor blogger jeg!

1. Jeg liker å vise frem familien min, hva jeg er opptatt av og hva jeg tenker på. Show off- javel, men hvem er ikke det i dette facebooksamfunnet? Jeg syntes jeg har mye fint å vise frem men må likevel ta noen forholdsregler når det gjelder bilder og nettvett...

2. Jeg ELSKER å følge andres blogger, både kjente og ukjente. Se nedover på høyresiden på bloggen min, der finner du lister over bloggene jeg følger.

3. Jeg liker å få tilbakemeldinger på det jeg skriver og jeg tar gjerne en diskusjon videre i kommentarfeltet!

4. Data er jo gøy da...

5. Å blogge er avkobling og hobby. Samtidig krever det et visst overskudd. Jeg har ikke hatt det største overskuddet i det siste men jeg håper det kommer seg nå. Helg, kommende påskeferie, vårvær- mye fint å skrive om!

2 kommentarer:

  1. Kunne ikke sagt meg mer enig!!

    Her også er bloggen min en hobby!! :) En veldig morsom hobby!

    SvarSlett
  2. Bloggen min og er en hobby, men siden jeg legger ut så veldig mye om ungene er den jo bare for inviterte. Men liker følge med på andres blogger og andres liv....

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥