What a girl want, what a girl needs...

Februar er en fin måned, morsdag, valentinesdag og ikke minst: min bursdag!
I den anledning må jeg jo vise hva jeg ønsker meg!


Først og fremst ønsker jeg meg penger! Meg og mannen skal ei helg til Århus i mars og jeg har lyst til å shoppe!!! Men da må jeg jo nesten skaffe meg noen penger å shoppe for... Jeg drømmer om nye sko, Århus har mange flotte skobutikker!

Denne Stormberg-jakken har jeg såå lyst på! En litt stilig regnjakke liksom, kan komme godt med for meg som skal sykle og gå til jobb frem til sommeren.
Link til jakken i nettbutikk finner du her.




Jeg ønsker meg veldig et kakefat i etasjer! Dette er fra IKEA, link finner du her.


Jeg har veldig lyst til å begynne å samle på Willow tree-figurer! Denne figuren heter Guardian. Rebekka samler på disse og har inspirert meg med et flott innlegg om Willow tree. Hjemmesiden finner du her.


Et gavekort er aldri feil... Jeg ønsker meg gavekort på Kvadrat, IKEA, massasje og alt mulig annet som er spennende!


Sjokolade og annet snadder er jo ALDRI feil!

Ellers er jo alltid overraskelser gøy da!
Ønsker dere alle en fin morsdag og valentinesdag kommende søndag!

4 kommentarer:

  1. *hørte jeg sko* :O Jeg får ikke sko på lenge nå :( har kjøpt for mangen som jeg ikke har brukt enda, og har forbud hehehe. Fin ønskeliste du har laget deg!!! personlig ville jeg hat gavekort på massage!!! mener en hver mor fortjener det! :D

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant Isabella- slike gavekort er snadder! sko er gøy.. Kjøpte meg noen gøye sko like etter jul, lilla og sorte sneakers, jeg eelsker lilla! Men i denne snøen tør jeg ikke bruke dem...

    SvarSlett
  3. :-) Fine gaver du ønsker deg. Likte VELDIG godt den regnjakken.

    SvarSlett
  4. ja den er snadder Mona, løp og kjøp ;)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥