TorsdagsTrening

God morgen alle sammen, god morgen far og moooor....
Da var det torsdag, klokka er halv 9, vi gjør oss klar for nok en formiddag på SATS.


Jeg skal på spinning og deretter skal jeg trene litt styrke. Guttene skal kose seg på miniSATS mens jeg trener.

Jeg har vært medlem hos mitt lokale SATS-senter siden jeg var 16 år faktisk, det er over 10 år siden! Jeg har i perioder trent mye og i andre perioder ikke trent så veeldig mye... Men på det jevne blir det ca 2 treningsøkter i uka. Mannen trener der også og nå for tiden liker vi godt å gå sammen hele familien til SATS lørdags formiddager.
Nå for tiden er jeg litt treningsgira og er på SATS 4-5 ganger i uka. Ikke fordi det er den treningsmengden jeg tenker er vanlig men fordi jeg vil utnytte de siste ukene av permisjonen best mulig. Jeg liker godt å trene, barna får lekt og kost seg på miniSATS og alle er glade.

Jeg liker best å trene spinning for tiden, ellers er jeg glad i cross trainer-apparatet, styrketrening og HighPulse-timene.

Så nå sitter jeg klar med spandex'en på og gleder meg :) Ha en deilig dag alle sammen!

ps: senere i dag tenker jeg å legge ut litt flere oppskrifter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥