Søndag- my favourite day of the week!


Til tross for en noe strabasiøs natt sitter jeg her og er happy: det er søndag!
Da jeg var yngre syntes jeg søndag var en tom dag uten særlig innhold. Fremdeles føles søndager som et "blankt lerret" når jeg våkner- vi har ikke så ofte bestemte planer for dagen. Og det er nettopp dette jeg liker så godt med dagen- en hel dag til å ta ting som det kommer, få komme a jour med småting i huset som hoper seg opp i løpet av ei travel uke, hvis man spør mannen pent kan man kanskje til og med få sove lenge!

Akkurat nå ligger fremdeles mannen og eldstegutten min og sover oppe i 2. etasje. Jeg og minsten har inntatt stua. Jeg har god kaffe på gang, radioen er på, småen kravler rundt og herjer med lekene sine og alt er bare gullfint :)

Sååå, hva skal man finne på i dag? Vi har følgende alternativer å velge mellom:
- Ut på tur, aldri sur. Kle hele gjengen i varme klær og ut og traske i snøen...
- Stikke på besøk til familie eller venner. Jeg har for eksempel hørt rykter om at det lages komler hos mine foreldre i dag...
- Gå på kino med Jesper
- Gå ut og spise
- Bare være hjemme og laffe rundt i pysjen, se film, lage god mat og kose oss
- Dra en tur til BENK- kaffebaren over alle kaffebarer, stedet som har lært meg hva god kaffe er, stedet med fantastiske kyllingsandwicher, kanelboller, sjokolade, innehavere og stemning!
BENK har hjemmeside, den kan du finne her.

Jeg har spart det beste alternativet til slutt. På søndagen kan man gå på Intro!
Intro er kirka vår, hjemmesidene finner du her. Der er det gudstjenester søndager klokka 16. Lovsang, tale, IntroKids for ungene og kaffe og drøs både før og etter møtet. Vi har fantastiske venner vi møter der og vi får påfyll på så mange måter. Som gammel lovsangsleder syntes jeg musikken der er knall. Vi gleder oss til hver gang vi skal dit og trivdes svært godt på Intro.

Håper dere alle får en super søndag!!

1 kommentar:

  1. Så deilig med sånn skikkelig søndag iallefall. Og uansett hva dere bestemmer dere for å finne på, så blir det helt sikkert bra uansett tenker jeg =)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥