SÅ heldig er jeg!

Bursdagen i går var knall og festen fortsetter i dag, nærmere bestemt ikveld: huset skal fylles med venner, god mat og god drikke.

Jeg var så heldig at jeg til bursdagen min fikk en god del penger! Dette ønsket jeg meg fordi jeg og mannen i mars reiser sammen med et vennepar til favorittbyen vår Århus! Her skal det shoppes!



Jeg fikk også min aller første Willow tree-figur! Noen husker kanskje at jeg tidligere har skrevet her på bloggen at jeg har lyst til å begynne å samle på disse figurene. Gode venner ga meg i går figuren Friendship! Er helt rørt jeg!


Jeg fikk også nærmere en kilo av dette:

Jeg fikk hvite roser av guttene mine (my favourite), fantastisk indisk kaffe fra BENK, selbuvotter laget av min mor, fantastisk lunch, øredobber og mange flotte kort og hilsener på facebook, blogg og sms.
Er ikke jeg heldig eller?
Kan leve leenge på denne bursdagen!

Nå skal jeg ut å kjøpe vin til ikveld før jeg må hjem og gjøre rent og lage en pavlova- deilig kake med marengs, krem og masse frukt!

1 kommentar:

  1. Koselige gaver du fikk!
    nydelig den

    willow figuren :)


    ha en fin helg Marit.


    (theusognuska)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥