Å nei... jeg er hekta!

Jeg hadde aldri trodd dette skulle skje meg.
Jeg har hatt min dose med diller opp gjennom tidene men dette ligner bare ikke meg i det hele tatt...
Men etter at jeg selv startet å blogge har jeg kikka litt på andre blogger for å få inspirasjon. Sakte men sikkert har det sneket seg inn en interesse for interiørblogger!
Bare se på dette bildet her, hentet fra bloggen gun hip, swollen lip:
Jeg vil også ha sånne bilder over alt! Men jeg eier ikke skills altså... I dag har jeg sittet og kikket på alt det fine håndlagede som selges på www.epla.no. Jeg er superinspirert og samtidig skikkelig tom for penger- en dårlig kombinasjon! Mannen er nok litt oppgitt her jeg løper rundt og fikser og stæsjer... Foreløpig har vårputer og pynt blitt blandet med adventspynten vår slik at det nå er lilla og lime som regjerer i stua. Jeg har vært på loftet og funnet frem mine to bortglemte terracottakrigere som jeg kjøpte for mange år siden, de er litt vintage og tacky og gøye!

Så nå drømmer jeg om bilder, lys og nipsnaps. Første prosjekt blir å skru ned et grimt 80talls veggfestet speil i stua og erstatte det med et annet finere speil med kommode som har plass til mye pynt og stæsj... gleder meg!

2 kommentarer:

  1. ahhhh så irriterende! Jeg og har mangen planer i hodet mitt. Men vi bor i en leilighet og jeg vil ikke gjøre noe særlig her siden vi sikkert snart skal se på hus, også er det så masse panel og treverk her! OG DET LIKER JEG IKKE!!! Håper lommeboka di fyller seg snart ;) Er lettere å få til ting da :D

    SvarSlett
  2. Fin blogg snuppa! Gleder mæ til lunsj med du til uka!! Klem Stine

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥