Min mandag formiddag i bilder














Jeg har vært på spinning, her ser du spinningskoene mine. Lekre, er de ikke?















Radioen står på- som vanlig. Klarer du å se hvilken kanal jeg hører på? Frekvensen står i rødt midt på anlegget.















Akkurat nå nyter jeg en deilig kopp Kenyansk prisvinnende kaffe, kjøpt på BENK.
21 gram kaffe i koppen som trekker i nøyaktig 4 minutter (rørt rundt etter 1 min) før den presses.















Jeg skal oppdatere litt i boka til Ole: "Da jeg var liten".
Får jeg tid vil jeg begynne på den nye boka mi, Señor Peregrino, av en forfatter jeg ikke har lest noe av enda- spennende!















Jeg må selvfølgelig leke litt med lille Olemann som akkurat nå ligger og sover (bildet er tatt i dag morges). Og som dere ser i bakgrunnen så må jeg nok rydde litt opp etter han også...















Tilslutt må jeg bare skryte litt av min samling med Kusmi-te! Jeg ELSKER denne teen og handler en boks eller fire hver gang vi er i Danmark. Kommer du på besøk til meg skal du selvfølgelig få smake!
Til nå har jeg følgende smaker: bourbon vanilla, chocolate mint, 4 red fruits, green tea with ginger and lime, Kusmi be cool (koffeinfri med ulike urter og spearmint), eple-te og ulike varianter earl grey (blant annet en som smaker cola).

4 kommentarer:

  1. Utrolig koselig å lese om din hverdag Marit! Klem

    SvarSlett
  2. snadder Mona!!! STOR klem tilbake, skulle veldig gjerne delt en kopp kusmi-te med deg så gi et pip om du kommer til traktene :)

    SvarSlett
  3. Syntes jeg så denne te typen i en butikk i langaten i sandnes for ikke så lenge siden.. husker ikke hva butikken heter , men den ligger rett ovenfor reflex barn/sørbø. En klesbutikk med litt forskjellig. hilsen Mai-Linn

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥