Jeg er takknemlig for...


- Sol, nydelig vær og snø som sakte men sikkert smelter bort!
- At jeg snart skal tilbake til en jobb jeg liker veldig godt!
- Gode venner med masse humor, engasjement og omsorg!
- Nytt hår! Sko, klær og vektnedgang er bra men NY FRISYRE er magisk!
- Ut og feire en god venns bursdag ikveld (uten unger), min egen bursdag i uka som kommer!
- HEEEEELG!
- At det er OL og at min mann har begynt å dele engasjementet- god OL-stemning i heimen!
- Mange fine blogger som klarer å vekke til live kreativiteten min!

Og sist men ikke minst: mine 3 fantastiske gutter!

Hva er DU takknemlig for akkurat nå?

2 kommentarer:

  1. Jeg er altid takknemlig for ungene mine, de er verdens fineste og de er grunnen til at jeg står opp om morgenen.....

    Ellers er jeg takknemlig for at jeg har en mann som elsker meg for den jeg er. Selv om jeg er lat, elsker snop og har mange kilo for mye....

    SvarSlett
  2. Så herlig :-) Selv er jeg takknemlig for at snøen er borte og våren ser ut til å ha kommet til sentral-europa ( ENDELIG!!)

    og selvfølgelig mye annet ... :-)

    ..det søte innlegget fra deg på bloggen min for eksempel :-)

    Ha en vakker kveld søte deg :-) klemmer fra Wien

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥