Jeg ELSKER februar!

Februar er uten tvil min favorittmåned. I hvert fall i år. Jeg liker februar godt sånn ellers også altså men i år skjer det ekstra mye bra nå i februar.
La meg komme med noen eksempler:
-Jeg har bursdag (hovedgrunnen til at jeg liker februar litt sånn ekstra generelt)
-OL!!!
-Jeg har fremdeles permisjon (enn så lenge, begynner på jobb igjen 1. mars) og god tid til å trene, kose med guttene mine og vaske klær og annet kjekt...
-Det er lysere ute ( i hvert fall skal det være det i teorien)
-Januar feel-good-følelsen og nyttårsforsetter og sånt henger enda igjen i hukommelsen

Februar føles også bra fordi det er mye snadder på gang etter at måneden er over:
-Jeg skal i over 3 måneder kun stå opp om morgenen og konsentrere meg om jobb og meg selv- mannen skal ha pappa-permisjon!
-Våren og deretter sommeren nærmer seg med stormskritt!
-Vi skal på langhelg med gode venner i mars


Hipp hurra, februar er bra, jeg er gla! Akkurat nå sitter jeg litt sånn etter-svett fordi jeg var på trening tidligere i dag. Kaffekoppen står tom på bordet sammen med tom tallerken men magen er full. Småen åler seg frem og tilbake over gulvet etter plastikkballen sin, mannen kommer snart hjem og fiskekakene (hurra) venter.




Slik ser jeg ut nå... fant ut at jeg måtte ta et bilde i anledning nyåpnet blogg. Så slik er ståa nå, bortsett fra at nesa ser litt ekstra heste-aktig ut på dette bildet på grunn av at kameraet er litt nært... usminka og svett etter trening, that's me!


slik ser det ut fra stuevinduet akkurat nå, masse snø i natt og i dag- galskap!


7 kommentarer:

  1. Tror jeg kan komme til å like å lese denne bloggen. Passe kaotisk oppi hodet ditt du også :-D Bare å fjerne ordbekreftelsene nå så er jeg happy ;-)

    SvarSlett
  2. ordrebekreftelser? så dyp og mystisk du er.
    følg gjerne bloggen min- da blir jeg glad og skal huske å oppdatere ofte!!

    SvarSlett
  3. Så fiiiiiiiiiiint! ser så utrulig stille og rolig ut :D

    SvarSlett
  4. mystisk sånn positivt sett, og nå som du har forklart hva du mente kan jeg jo nesten trekke det tilbake :)

    SvarSlett
  5. Joa, februar er greit nok :P Hehe! Selv er jeg veldig fan av vår, sommer og høst (alt utenom vinter i grunn :P) Hehe!!!

    SvarSlett
  6. Så koselig blogg du har laget deg!
    Gleder meg til å følge med på denne jeg =)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥