Jeg drømmer om


Å få til dette... Bilde og oppskrift er funnet her. Det hadde vært utrolig stilig med masse sånne kurver i ulik størrelse!

En tapet som dette til å kle på bagveggen inni vitrineskapet vårt i stua! Bildet og tapeten er funnet her.

Ellers drømmer jeg masse om fargerike kubbelys, nye gulvtepper, kommode, maling, pyntebokstaver, puter.
Og mest av alt drømmer jeg om å ha SKILLS til å lage noe! Hekle, strikke, sy, brette, tegne- jeg kan ingenting jo!!!
Men drømme kan jeg, og interiørdrømmene mine blir enda lettere å realisere nå som jeg har fått så mange flotte tips fra dere på det forrige innlegget mitt. Tusen takk, håper dere vil følge meg videre for hjelp trenger jeg garantert.

1 kommentar:

  1. Lykke til videre med drømmingen ;)
    Var utrulig tøff den kurven! :D
    Men såg tidkrevende ut!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥