I dag er dagen...



Hvor jeg har levd i:
  • Ca. 852076800 sekunder
  • Ca. 14201280 minutter
  • Ca. 236688 timer
  • 9862 dager
  • 1409 uker

  • Kroppen min har prestert blant annet følgende:
  • Hjertet har slått ca. 994 millioner slag
  • Hjertet har pumpet ca. 71006 tusen liter blod
  • Har pustet inn ca. 85208 tusen liter luft
  • Hver av fingerneglene har vokst ca. 211 centimeter
  • Kroppen har kvittet seg med ca. 24700 liter vann

  • Noen som klarer å finne ut hvor gammel jeg blir?

    Dagen startet kl 0515 så jeg føler meg steingammel. Da jeg var liten var det pakker på senga og stor stas, foreløpig har det gått mest i klemmer og kyss fra guttene mine- noe jeg forøvrig syntes er knall!

    Ha en finfin dag alle sammen!

    7 kommentarer:

    1. 28...

      Gratulerer med dagen. Du har jo ikke runda 30 engang og er jo fortsatt i de glade 20-åra.
      Tenk på stakkars meg som blir ove 30 du.

      Håper du får en superduper dag snupp :)

      SvarSlett
    2. Gratulerer med dagen!!!

      27 du blir, er det ikke?

      SvarSlett
    3. takk takk! 27 ja, halvveis til 54 :)

      SvarSlett
    4. Gratulerer med dagen!
      Kose deg masse med kake, kos og klemmer :D

      SvarSlett
    5. GRATULERER så mye med dagen:))))
      Kos deg masse videre.

      SvarSlett
    6. GRATULERÅ - håpå du har kosa dæ gløgg ihjel!

      SvarSlett

    Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥