Hva skjer'a?

Jeg er i ferd med å runde 1000 treff på bloggen min, etter kun halvannen uke. Kanon!
Det hele feires med å vurdere ny design på bloggen ettersom det ser ut til å bli en blogg full av bilder og farger... jeg føler at jeg trenger en litt mer nøytral bakgrunn. Og med ny bakgrunn og design følger ny header. Noen forslag til hvordan dette kan lages eller hvem som kan lage det?

Ellers er det sorg i heimen for øyeblikket. Vårt flotte digitale speilreflekskamera røyk i gulvet tidligere i dag og linsa er fullstendig skeiv. Ny linse koster et par tusen. Dette passer mildt sagt dårlig med at jeg har masse prosjekter på gang og bilder jeg vil legge ut på bloggen så jeg må nok tørke støvet av et av mine gamle kameraer.

Alt dette interiørsnakket mitt har nok motivert mannen så nå har vi bestemt at vi skal male taket i stua! Vi har hvite vegger og vil nå også ha hvitt tak istedenfor et gammelt gulnet furutak. Så på lørdag går vi i gang med å male kvistene, grunne og male minimum 2 strøk etter hvert... spennende!
Samtidig samler jeg aviser for å brette kurver, skal ut og kjøpe spraylakk i morgen og maling til krakken og vi rydder hele garasjen. Svett, gøy og en fryd for en kontrollfreaks sjel (jeg HATER rot).

Ha en deilig kveld alle sammen! Peace out!

6 kommentarer:

  1. Koselig å følge med på bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Oi! ja, har virkelig eksplodert med besøkende hos deg! super koselig det da! Men ikke så rart, for du har en bra blogg, liker å følge med på hva du skriver =)
    Spennende å pusse opp. Gleder meg til å se hvordan det blir mht bilder av prosjektet (er nemlig obligatorisk, når du har sagt her inne at du skal pusse opp) ;)

    SvarSlett
  3. Så gøy at du har begynt å blogge:) Gleder meg til å se mere bilder av oppussing og slikt. jeg elsker å snoke i hvordan andre har det:)

    SvarSlett
  4. Male tak er sliiiitsomt! Vi har ett diger tak og det er blått faktisk. Veldig glad for at gubben malte det, jeg hadde ikke klart det nemlig.

    Det høres spennende ut dette :D

    SvarSlett
  5. Aiaiai, så kjipt med kameraet! Skal dere kjøpe ny linse, eller nytt kamera? Gleder meg til å se ferdigmalt tak!

    SvarSlett
  6. vi må nok finne ei ny linse, orker ikke helt nytt kamera (er jo 2 år gammelt speilrefleks vi har). vurderer å leite etter linse brukt

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥