Forever Living




Som noen kanskje vet så er jeg forhandler av Forever Living aloe vera produkter. Dette er produkter jeg først og fremst bruker selv men om noen ønsker det kan de kjøpe produkter av meg. Jeg holder også demonstrasjoner av produkter dersom noen ønsker dette, det er bare å ta kontakt!
Produktene er basert på aloe vera og er geniale og bruke for vintertørr hud! Forever Living har fornøyd kunde-garanti, noe som innebærer at du kan kjøpe produkter og bruke dem i inntil 90 dager og levere dem tilbake til meg om de ikke svarer til forventningene og få alle pengene igjen. Jeg får et nytt produkt fra Forever Living så det er en garanti som ikke går ut over meg som forhandler- alle blir fornøyde :)


Dette er et av produktene jeg selger mest av: Aloe berry nectar. Dette er juice fra aloe vera planten, tilsatt biter av eple og tranebær. Denne juicen tas som kosttilskudd, den renser og jeg opplever at jeg får energi og stabil mage av denne.


Dette er den fantastiske leppepomaden Aloe lips. Jeg ELSKER denne- kan ikke få sagt det nok! I tillegg koster den bare 39kr så jeg selger ganske mye av den. Den er uten vann så jeg bruker den faktisk også som kuldekrem på mine små og er super for små sår og tørr hud- ikke bare på leppene.

Dette er favoritten min; propolis-kremen! Den inneholder ikke tilsatt vann så den er super nå om vinteren! Kombinasjonen av aloe vera og propolis er kanon for huden, det er en krem som føles fet men den trekker utrolig raskt inn i huden og du merker effekten av den selv om du vasker hendene. Jeg bruker den som håndkrem, i ansiktet om jeg er ekstra tørr, på små tørre barnekinn og sår hud, på eksem/utslett- alt mulig!

Bildene er hentet fra Forever Livings hjemmeside.
Skulle du få lyst å prøve noen produkter så ta kontakt med meg i kommentarfeltet.

4 kommentarer:

  1. Hei Marit
    Kunne tenkt meg å prøve noen produkter jeg.
    Skal titte litt på siden først.
    Så fin blogg du har :)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  2. takk for det Linn, er bare å hyle ut :) bestiller du varer for 500kr eller mer spanderer jeg portoen for deg :)
    jeg sender ny bestilling på varer om litt mindre enn ei uke så vil du ha noe i løpet av måneden kan du henge deg på ;)

    SvarSlett
  3. Hei Marit, hvor mye koster propoliskremen? Kunne godt tenke meg den, jeg :) Mvh Elin

    SvarSlett
  4. Jeg digger propoliskremen, og jeg elsker Aloe heat lotion. Min tidligere forhandler sluttet med dette, så kanskje jeg kan bestille av deg når det er tomt? :-)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥